۱۱.۱۰.۸۹

حس می کنم دارم میشم آدم ماشینی ، بعد یک هفته افتادن از مریضی سخت و طاقت فرسای آنفلانزای 2011(طبق گفته خانم دکتره، که ما نفهمیدیم 2011 با 2010 هش چه فرقی می کنه ) امروز داداشی مجبورم کرد برم سُرُم بزنم آخه فشارم خیلی خیلی اومده بود پایین ، 8 به روی 4....سرمه رو که زدم اومدم خونه خوابیدم و بیدار که شدم حالم خوب شده بود یعنی مث قبل بی حال و داغون و نعشه نبودم ، دلم تخمه افتاب گردون میخواست.... یکی از دوستام واسه احوال پرسی تماس گرفت و حالمو جویا شد بهش گفتم ...آره بهترم رفتم یه سرم نصب کردم به خودم الان بهترم ، گفت چی گفتی من گفتم چی گفتم ..دقت کردم جدیدن اکثر حرفام اینجوری شده....

۵ نظر:

پوريا گفت...

براي سلامتي تمامي بيماران لاعلاج صلـــــــوات...


منظورم آنفولانزا نبودا؛ مقصود روزمرگيه

bashar گفت...

نصب فرمودید؟!!!!!
عمل کن لفظتو

O2 گفت...

آنفلوانزای 2011 اش ورژن اصلی بود یا کپی شده؟

رصـــــاد گفت...

الان ۹ روز از این پستت گذشته ،،، خوبی‌ ؟

یک عدد دختر گفت...

دلخش: سالمم..مسافرت بودم