۶.۷.۸۷

پرونده ی سازی واسه رفتن

بازم حرف ها و حدیث ها واسه رفتن شروع شده و هیشچکی نمی پرسه تو دوست داری باهامون بیای یا نه؟!!! بازم نامه نگاری به سفارت شروع شده، از اونور بابایی که میگه بیاین... از اونور هم مامانی میگه اونجا نه، اینجایی که من میگم میریم ...
باید دیپلم مو ترجمه می کردم، پشت گوش انداختمش و داد مامان در اومده که می خوای بمونی اینجا که چی؟ بندازنت زندان، بیچارت کنن و کلی از اینجور حرفا و من ساکت بودمو به این فکر می کردم که رفتن یعنی نابودی هر چی که داشتم. خاره هام، دوستام، و ....گریه م میگیره وقتی به این فکر می کنم که دیگه نمی تونم خیلی از چیزایی که بهشون دلبستگی داشتمو ببینم، از طرفم دوست دارم برم، اونجا درس خوندنو و کار کردن و از همه چیز مهمتر زندگی کردن بهتر و آسونتره و منم یه زنم می دونم که اینجا اگه روزی حقم پایمال شه هیشکی نیست که دادمو بخره، و از تمامی نواقص قانونمون هم خبر دارم. و واسه همینم یه دلم به رفتنه و آخه من چی کار کنم که یه دل دیگم اینجا بنده و گیر کرده....مامان خیلی پیگیره قضیه ست و هر دفعه که من خودمو می زنم به بی خیالی و از زیر انجام دادن کارا فرار می کنم کلی جیغ و داد و بیداد راه می ندازه، مث اینکه دنیا داره تموم میشه.... می گم باشه و یه مدت خر میشمو میشم غلام مامان .... خودمم وقتی فکر می کنم می بینم مامانی راست میگه ولی من چه جوری دل بکنم از جایی که بزرگ شدم، رشد کردم و واسش زحمت کشیدم( خونمون و حیاطمون و درختاشو گلاشو می گم)، چه جوری از دریاش، از ساحلش و از مردمش جدا شم، فقط یک سال فرصت دارم واسه به خاطر سپردن همه ی اینهاااااا


۵ نظر:

ناشناس گفت...

از اینجا فرار که نمی‌کنین! خواستین برمی‌گردین نه؟

کسی به سن تو هنوز به خونواده احتیاج داره!

اصلا همه به خونواده احتیاج دارن....

مگه اینکه آدم تشکیل خونواده جدید بده :)

ناشناس گفت...

عیدت مبارک!

ایندفعه بی‌نقاب :)

امیدوارم همیشه خوش باشی...

ناشناس گفت...

کجاها می‌پلکی؟ :) پاک گیر افتادی!

هوس مبهم گفت...

خیلی کار سختیه

EuroPersian گفت...

Salam Sokoote24! Mano bebakhsh ke dir javabeto midam. Site Stockholmian.com site kheyli khubiye vaseye injur ettelaate mohajerat.... tu in link ham ye meghdar tozih dade shode, hatman bekhun:
http://www.stockholmian.com/news/persiska/2008/03mars/040_encrypt.htm

movaffagh bashi