۱۲.۹.۸۹

سد کنکور

امروز خیر سرمان کنکور داشتیم....عادی بود ، مثل همیشه دوستانمان را دیدیم ، اصلن من کنکور رو به خاطر دیدن دوستان و یادی از رفاقت هایمان هر سال تکرار می کنم. D:  یه سئوالی بود تو قسمت بینش اسلامیه سئوالات عمومی که خیلی نظرمو جلب کرد و گفتم خدایا من کدومشو بزنم که دارم نزنن و کل خانوادمو کن ف یکون نکونن.....
سئوال این بود: کدام یک از مذاهب زیر به این امر اعتقاد دارند که خداوند در قانونگذاری ، عدل ، پاداش و کیفر و ... رعایت مساوات و برابری را می کند : 1) اشاعره     2) حنابله    3) شیعه    4) اخباریون   (سئوال یه کم ممکنه از نظر نگارشی چند کلمه ی فرق کنه ولی گزینه ها همان است...) من سئوالو بی جواب گذاشتم چون به نظر خودم هر کسی که خدا رو قبول داشته باشه یعنی باقیشم قبول داره دیگه و حالا مذهبش چیه یه چیز کشک و دعوا درست کنیه....واسه همین بی خیالش شدم....و بگویم در اخر اینکه جز خدا و بعد کامپیوتر سازمان سنجش امید به کسی نداریم....

۳ نظر:

پوریا گفت...

این اصل سوال اشکال داره چون خداوند هیچ وقت در عدل و پاداش و کیفر و .. مساوات را رعایت نمی کند.
گزینه ها هم نکته انحرافی بود

O2 گفت...

واقعا همینطوره و جالب اینه که هر مذهبی خودش رو کامل ترین می دونه

bashar گفت...

ماشالا اعتراض مدنی............