۶.۹.۸۹

خاک بر سری

نُچ
مث اینکه من ادم  نمیشم که هر جا اینه می بینم جلوش قر و قمیش نیام، دم آسانسور پارکینگ کلاس زبانم همیشه یه آیینه بود(هست) و من همیشه قبل سوار شدن به آسانسور خودمو تو آینه چک می کردم و رُژ می زدم و قر می دادمو واسه خودم بوس می فرستادم و آسانسور می رسید و می رفتم، امروز تو هین قر دادن جلو آینه از تو آیینه متوجه ی یه چی شدم...بلی...پارکینگ به دوربین مدار بسته مجهزه بود.......... حالا اینا هیچ...همش با خودم فکر می کنم اگه من همون وسطا دست تو دماغم کرده باشم چی؟؟؟؟؟ فکرش تن آدمو می لرزونه..مخصوصن اگه هی فیلم رو ببینن و کر کر به قیافم بخندن.

۸ نظر:

پوريا گفت...

این روزها همه جا دوربین داره حتی...

O2 گفت...

احتمالا الان توی یوتیوب می تونید فیلم خودتون رو ببینید (:

سلمان گفت...

بابا توی خود اتاقک آسانسور هم دوربین هست!

Ravi گفت...

والا اينجوري که تو تعريف کردي منم دوست دارم ببينم الان اين فيلمرو:)

bashar گفت...

برق از سوراخ(های) ادم میپره یهو سر یه جریانایی// این جریانت مثل یکی از اوناست

یک عدد دختر گفت...

سلمان : تو رو خدا؟ خاک تو سرم میشه پس...دیگه نمی رم اون اموزشگاه! من همیشه تو آسانسور مانتومو باز میکردم اسپری عطری ادکلنی می زدم...آبروم رفت

یک عدد دختر گفت...

راوی : خودمم کنجکاو شدم فیلم خودمو ببینم...ببینم اون وسطا دست تو دماغم کردم یا نه؟

دانای کل گفت...

اشکالی نداره، ملتی رو شاد کردی اینجوری، کلی ثواب کردی، یوتویوب شرچ کن ببین خودتو پیدا نمیکنی؟