۱۸.۷.۸۹

اَن تو ج*ا*س*ب*ی

همیشه وقتی روی کاری برنامه ریزی کردی، اتفاقی اتفاق میوفته که قبلن باید می افتاده و نیوفتاده و حالا میوفته که گُه بزنه به این اتفاقی که داری براش تلاش می کنی که بیوفته....
حالا که رفتیم سره کار و حواسمونو به زبان و ورزشمون متمرکز کردیم یه اس ام اس از دانشگاه ازاد واسمون میاد که تکمیل ظرفیت قبول شدی، اونم همون شهری که دقیقن میخواستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   حالا من چه خاکی تو سرم کنم؟؟؟!!!!


* به نظرات قبلی پاسخ دادمااااااا فردا پس فردا نیاین شاکی بشین من معرفت ندارما و واسه دوستام ارزش قائل نمی شمااا و از این حرفا........
* تازه شم من الان خونه ام، با یه صورت توپُل....ولی چاق نشدم  .....

۴ نظر:

پوريا گفت...

مباركه! ديگه كارشون به اس ام اس زندن هم رسيده؟

اسیه گفت...

کو واسه من که جوابی نیومده ...
کجا بودی سریع بیا تریف کن ...

Unknown گفت...

جاسبی: بیا و خوبی کن!

unknown گفت...

hamash be kenar man asheghe on tarikhe postet shodam 10.10.10