۳۰.۷.۸۹

این انسانیت به گند کشیده شده

امروز که یکی از دوستان که اومد بود پیشم که باهم درس بخونیم واسم یه چیزی تعریف کرد که مخم داره سوت می کشه،  همش دارم فکر می کنم بخدا به پیر به پیغمبر تو بلاد کفر هم همچین آدمایی پیدا نمی شن که اینجا زیر بیخ گوش ما پیدا می شن، می گفت دوستِ دوستش که سربازه تو تهران اونجا با یه خانم آشنا شده که خانومه دکتره، شوهر داره، شوهرشم دکتره، (تا اینجای قضیه کمی عادی می زنه چون چیزی که تو کشور ما و شهرهای کلان شهر زیاد شده دوستیه زنا و مردای متاهل با یه شخص و یا به عبارتی داشتن شریک جنسیه.) بدترین قسمتش و شاید زشت ترین قسمتش که باعث شد من دهانم باز بمونه و کف و خون بالا بیارم این بود که دوستم گفت: اون پسره + شوهره زنه با هم می رن ترتیب زنه رو می دن....
این یعنی چی؟ ادم می ترسه از اینکه بخواد به مردی فکر کنه! نه تو رو خدا یکی بیاد بگه آدم وقتی این چیزا رو می شنوه نباید بترسه! تو رو خدا یکی بیاد بگه این چیزا اصلن وجود نداره! اینجا غیرتی یعنی وجود نداره؟ مردونگی چی؟ شرم؟ حیا؟ یعنی شوهره زنه، شوهرش نیست یه ج*ا*ک*ش* و زنشم یک ج*ن*د*ه به تمام معناااااااا..... خدایا جواب این فک وا مونده ی منو بده که آویزون مونده، و این ذهنی که داره غصه ی آیینده نیومده ی منو می خوره....

۱۵ نظر:

پوريا گفت...

غيرت و مردونگي و وطن پرستي و حيا و اين چيزارو سالهاست كه به بركت دولتهاي محترم ر*** شده رفته
به فكر چه چيزايي هستي ها...

تفنگ بازی گفت...

ما که نرفتیم
ما رو بردن

olanzapine-5 گفت...

مردونگی هم هست. همه که اینطوری نیستن. اما کلا بهت بگم اگه قراره یه نفر یه همچین رابطه های مریضی رو شروع کنه این راهی که دوست ِ دوست ِ دوستت انتخاب کرده بهتره تا اینکه پنهانی باشه! چون اگر پنهانی باشه به مراتب اثرات مخرب بیشتری داره!!!! عجب تجزیه تحلیلی شد.

ناشناس گفت...

تعداد این موارد استثنایی به انگشتای دست و پای آدم هم نمیرسن!
شایدم طرف روش نمیشده الکی گفته شوهرمه و...

آخرین نسخه یک مرد... گفت...

غیرت و انسانیت رو ملت ایران داره عق میزنه

آخرین نسخه یک مرد... گفت...

غیرت و انسانیت رو ملت ایران داره عق میزنه

اسیه گفت...

وا نمی دونستی ؟

یکـ عدد دختر گفت...

olanzapine-5: من خودم وقتی میخوام عمق فاجعه یا خوبی چیزی رو درک کنم خودمو می زارم جای اون شخص و سعی می کنم که درک کنم چه حس و حالی می تونه داشته باشه، حالا به تو می گم فکرشو کن زن خودت، حاضری رابطه ش با یه مرد جلو تو باشه که تو هم باشی؟ من که فکرشو کردم ترجیح می دم ازدواج نکنم و مختوم النسل بشم

یکـ عدد دختر گفت...

za: امکانه اینم هست که حرفت راست باشه

Jessie گفت...

خوب دیگه اینا هر 3 تا به تفاهم رسیدن ... نترس بابا یه همچین مردی یه با یه زنیه مثه خودش و برعکس.. البته احتمالشم هس که خالی بسته اومده تخیلاتشو تعریف کرده دوران سربازی فشار اورده بهش

یکـ عدد دختر گفت...

Jessie: اینم هست اتفاقن منم به دوستم گفتم یارو رفته تو حموم خواسته کارش راه بیوفته تخیل کرده دیده قشنگ شده اومده تعریف کرده، ولی خب اگه راست باشه چی؟

bashar گفت...

من مصاحبه اقای شنیه زادرو دیدم\\ کاملم دیدم\\
در اصل خوب بد زشت منظورم بود\\\
من باJessie موافقم\\ اگه راست باشه خیلی خیلی نادره ولی مو به تن ادم سیخ میکنه

سراب ساز سودا ستیز گفت...

خیلی نباید تعجب کرد. مقوله شهوت چیزیه که هیچ حد و مرزی نمیشناسه. داستانهای زیادی که مو به تن آدم سیخ میشه. فکر کنم اینی که شما میگی به اندازهء مقولهء کاملا جا افتادهء روابط ضربدری عجیب نباشه!. همین چند ماه پیش خبر دستگیری 40 نفر توی یه همچین مهمونی منتشر شد. سایتهای زیادی برای این کار وجود داره. از اینی که شما میگی عجیب تره، خیلی هم مرسوم تره !!! سخن اول و آخر اینکه: شهوت رو دست کم نمیشه گرفت. همیشه راهی برای غافلگیر کردن آدم پیدا می کنه.

asiyeh گفت...

ha?

Ravi گفت...

من برعکسشو ديدم يعني زنه با دوستش و شوهرش