۱۳.۸.۸۹

گداهای مدرن این زمونه

اخه نمی تونم چیزی هم بهش بگم، فوری قهر و جفتک زنی رو شروع می کنه، خودش 600، 700 هزار تومن حقوقشه ولی همیشه  می ناله از بی پولی، تازشم سر هر ماه به من میگه پول داری قرض بدی؟ پول داری بدی من بزارم تو حسابم پولم زیادتر بشه؟ باز من چپ چپ نگاش می کنم و میگم حقوق کارگریه منو با حقوق خودت سنجیدی باز؟ بهش میگم تخم سگ اینقدر پولاتو سرمایه گذاری نکن، یکمی هم به اون شکم واموندت برس، بخدا قران خدا غلط نمیشه، ولی کو گوش شنوا، نموده ما رو....پرو پرو دیشب زنگ زده پول داری قرض بدی هیچی ندارم، گفتم فقط50 هراز تومن می تونم بهت بدم، بیشتر می خواد اسباب کش* حالا تخم سگ زنگ زده میگه نریختی به حسابم ها؟ گفتمش فرصت نکردم میگه امشب گشنه بخوابم یعنی ؟ تو دلم گفتم به تخم چپم  باز میگه راستی رفیقمم هم کارش گیره، پول داری! گفتم خفه شو من اگه این 50 تومن رو به تو بدم دیگه تا اخر ماه 10 تومن واسه خودم می مونه، ولی مث تو زار نمی زنم، مردم اینجوری پول جمع می کنن می بینی تو رو خدا، دوتا امتیاز خونه خریده تو شمال کشور، اونوقت منت منو می کشه واسه پول.....خدایا شکرت که نیازمندمون نکردی....خدایا شکرت که گداصفتمون نکردی....خدایا شکرت که مادر و پدری بهمون دادی که چشم گشنه بارمون نیوردن و حریص....

* اسباب کش در زبان افغان همان جاکش خودمان است%

۱۰ نظر:

چپ دست گفت...

میگم... داری یه مقدار بهم قرض بدی؟!!!

یکـ عدد دختر گفت...

هم دست: آره ...دارم، بیا بگیر

O2 گفت...

می بینم که حسابی عصبانی هستی

Jessie گفت...

من که جونم به پولم بسته س قرض نمی دم.. ولی قرضم نمی گیرم

پوريا گفت...

به اينا دقيقا ميگن گدا صفت! طرف آب از دستش نميچكه ولي از همه انتظار كمك داره...
اين جور ادمارو بايد از هسته آويزون كرد بعد تمام پولاشونو جلو چشش آتيش زد

Ravi گفت...

بعضيا کلاً گشنن

ناشناس گفت...

مجبوری رفاقت کنی؟
کات کن بره،حوصله داری

bashar گفت...

دفعه بعدی یادم باشه بی هوا نیام تو بلاگت!
چه خونو خون ریزی راه انداختی!
حق با توست

رصـــــاد گفت...

تخم چپ یک عدد دختر کجا می‌شه خدایا ؟؟؟ :)) شوخی‌ شوخی‌ ...

خون خودتو کثیف نکن واسه اینا ، همون به تخم چپت

تفنگ بازی گفت...

از آدمای عوضی خسیس به ظاهر زرنگ اسباب کش متنفرم.این چاقوی لعنتیم رو میخوام تو شکم همشون بچرخونم.الدنگ هایی که فکر میکنن بقیه پخمن.