۱۰.۸.۸۹

آی هَو نات اِ فِرِند

 برای رسیدن به بعضی هدفها باید از خیلی دوست داشتنی ها گذشت، دلم می خواد به خیلیا بگم که بهم زنگ نزنن، دلم میخواد خیلیا رو از تو دوستام حذف کنم، ولی نمی دونم چه جوری، با چه زبونی، هر چی بی محلی می کنم و مث بچه ها بهونه گیری لامصبا فکر می کنن دارم ناز می کنم. موندم که بهشون بگم احمق کات، تموم، برو پیکارت، اون هفت هشت سال رفاقت اوتوتو.....
از یه طرف هم دوستامو دوست دارم، کلی خاطره و رفاقت و احمق بازی باهاشون داشتم، کلی چیزخل بازی دراوردیم با هم ...خاک تو سرشون که بودنشون یه درد و نبودنشون یه درد بی درمونه دیگه...

۶ نظر:

رصـــــاد گفت...

شاید آخرش مثل من بشی‌ ،، که دیگه به هر کسی‌ نگی‌ فرند ، به افراد خاص ،، همرو میت صدا می‌کنم ، در صورت نزدیکی‌ میشن فرند

پوريا گفت...

دیر جنبیدی دیگه! باید قبل رفیق پیدا کردن فکر اینجاهاشو می کردی..
ولی به آینده هم نگاه کن! هنور کلی خاطره در آینده هست منتظرند تا نوبتشون برسه..

ناشناس گفت...

به اینجات برسه،اونجا نه اینجا..خودت راهشو پیدا میکنی...فقط بهشون کلید نکن دلتو بزنن

jessie گفت...

ای بابا من می گم مردم از بی رفیقی تو می خوای رفیقاتو بندازی دور.. کات کردن که کاری نداره.. دیگه زنگ نزن.. یا رفتن بیرون گفتن بیا بیرون نرو باهاشون سرد هم حرف بزن.. یواش یواش کات میشه.. من که استاده کات کردنم.. ولی بدون دوست خیلی بده ها :(

jessie گفت...

وااای نینیه خواهر خیلی خوووبه من یه دونه 2 ساله شو دارم خیلی حااال می ده :ی

محمد (بغض بارون) گفت...

پیچوندن که کاری نداره، عرضم به حضورت که اصلا نمیخواد به طرف بگی زنگ نزن یا شبیه اینا، وقتی 10باز زنگ بزنه و تو هردفعه با سردی جواب بدی و بهش زنگی نزنی به مرور بیخیال میشه حتی عاشقت هم باشه شاید یک روز 24ساعت پشت هم زنگ بزنه اما بالاخره بیخیال میشه هرکی هم چیزی گفت بگو درگیرم، من با این شیوه دقیقا دنتیجه گرفتم ...