۷.۵.۸۹

موهام از آب دریا خیسه همون لباس خواب زرد رنگمو پوشدم که خیلی دوسش دارم، پنجره ی اتاقمون رو به دریا بازه،و باد می وزه و من خنکاشو حس می کنم. دریا موج داره، تو کنار من خوابیدی و همونجور که دوس دارم بغلم کردی، نفسات می خوره صورتم و خوش خوشانمه، تو می دونی که من چی دوست دارم، بلند میشی و خم می شی رو صورت من، من چشمام بسته ست، بینی تو می کشی به بینیم، حس می کنم پوستتو، شروع می کنی به صحبت، صدات زیاد مفهوم نیست ولی احساس خوبی دارم، تو اوجم، یک دستت زیر سرمه و و با دست دیگه ت  دستمو تو دستت گرفتی و آرم فشارش میدی.....چشمامو باز می کنم و.....



*. بیدار شدم، خواب بود فقط و من نتونستم صورتشو ببینم
*. گفتی امروزو ثبت کنم تو تاریخ که هر دو بودیم و نخواستیم و من همش وحشی بازی در میارم.
*. باید درس بخونیم تا دکتر بشیم.

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
سهی گفت...

عجب خوابی
خوش به حالت
من که صبح از خواب بیدر شدم.اینقدر تو خواب گریه کرده بودم .آخرم هرچی فکر کردم یادم نیومد چه خوابی دیده بودم

360 گفت...

خواب دیدی، خیره!!!
خواب زن چپه!!!
در ضمن، شبها زیاد شام نخور. کابوس میبینی!
خنکهای نسیم دریا!!!
اونجا زمستون هم نسیمش خنکا نداره!!!
البته اگر من درست برداشت کرده باشم و شما جنوبی باشی!!!

یکـ عدد دختر گفت...

360: شما حتما دریا ندیدی یا اگه دیدی خونتون روبرو دریا نبوده یا تو دی ماه و بهمن ماه نرفتی لب ساحل بشینی پاتو بزاری تو آب که موج ساحل کف پاتو نوازش کنه و نسیمش صورتتو
اگه نکردی این کارو حتما انجامش بده...لذتی داره که تاحالا تجربش نکردی( درضمن اون دریاچه خزر رو با دریای خلیج فارس هرگز مقایسه نکن چون قابل قیاس نیستن).

یکـ عدد دختر گفت...

سهی: برای منم پیش میاد صبح که بیدار میشم خوابی دیدم که یادم نمیاد چی بوده فقط گاهی ازش خوشحالم و گاهی ناراحت ولی بعد از حدود دوساله تازه گیا دارم جز کابوس خواب خوب هم می بینم.

Poria گفت...

دفه بعدی قرص خواب آور بخور شاید بقیشو ببینی!

یکـ عدد دختر گفت...

پوریا: بعد دوسال این بهترین خوابی بود که دیدم، قرص خواب واسه من جواب نمی ده

asiyeh گفت...

va dokhmale man key az roye to taqalob kardam
:(

دانای کل گفت...

با کامنتت موافقم، دریای خزر در مقابل دریای جنوب، جوی آب کثیفی است، هر وخ به قشم می رفتم روانی زلالی آب می شدم
سال پیش سفری به بندرعباس داشتم به چند تا از دوستان، سفری فشرده برای جنوب گردی، از بندر عباس شروع شد، هرمز، قشم، هنگتم، کیش، هندورابی و شیتور

و من در هرمز این جزیره هزار رنگ ...

میستر شاتن گفت...

خوب خوبیش اینه که شما خر نیستی... واسه همین مخت زده نمیشه با این چیزا...

همین

میستر شاتن گفت...

میتونی اسمای مختلف روش بذاری... نتیجش یکیه

مهدی گفت...

اين روزها خيال من از خواب مي پرد.

رویاهای کال