۲۲.۵.۸۹

Be yourself

آقا و یا خانمی که خیلی دوست داری جای البرز باشی....
آقا جان این کارا خوبیت نداره، نمی دونم منظورت از این کارا چیه ولی بدون اگه قصد خراب کردن شخصیت کسی رو داری کاری بس زشت و ناجوانمردانه رو در پیش گرفتی که از نظر حقوق شهروندی و عرف و سنت هامون خیلی زشته، و همچنین اینو در نظر داشته باش که دنیا دنیای گذاره یعنی از هر دستی بدی از همون دست هم پس می گیری.....وقتی شخصیت کسی رو می خوای خراب کنی یه کسی یه روزی یه جایی میاد که شخیصت تو( اگه داشته باشی) رو خراب می کنه. نکن برادر من این کارا خوبیت نداره، هر حرفی ، حدیثی،  صحبتی داری بیا به اسم خودت بگو، نه به اسم شخصی که حداقل دوسال هست که نوشته هاشو میخونم و می دونم که تقریبا چه اخلاقی داره و چه کاری انجام میده و چه کاری انجام نمیده.... کامنت هایی که می زاری برام مهم نیست، فکرمو مشغول نمی کنه چون وقتی کامنتی مثل کامنت های تو می بینم با خودم میگم باز این اومد زِر زِر کرد اینجا  و  بیشتر تاسف میخورم به حال نگارندش که زندگی بس دشوار دارد که تو ذهنش مجبوره به این چیزا فکر کنه و تو واقعیت توانایشو نداره که بهشون برسه مگر با جبر و زور.....
توبه کن برادر من... توبه کن.

۴ نظر:

Alborz گفت...

تازه منگل خان حرکت تازه ياد گرفته! مياد تو بلاگ خودم از قول خودم کامنت ميزاره. فک کن! تو اين چار سال از اين بنده خدا ها بودن. اومدن و رفتن. يه مدّت باس تحمّلشون کرد فقط.

سهی گفت...

عجب!!!!!!!!!!

سلمان گفت...

ظاهرا این پست مخاطب خاص داشت!

360 گفت...

بی یور سلف نه که،
اوپن لتر
مگه نه..؟؟؟