۱۸.۵.۸۹

تنها زمانی میرم قشم که بخوام برم پلاژ سیمین رو شن های داغش  بشینم و پاهامو بزارم لب ساحل تا موجا با پاهام بازی کنن، یا که احتیاج به نوار بهداشتی خارجی داشته باشم که مستقیم میرم بازار چینیا و مایحتاج چند ماهم رو می خرم و سر و کج می کنم بر می گردم خونه. هیچ وقت هیچ وقت قشم خرید نکردم بیارم واسه خونه. دیروز(یک شنبه)هم قشم بودم واسه خرید اون مایحتاجه دیدم سه تا دختر مثل اینکه داشتن جهاز می خردین، با دقت جنس های چینی رو انتخاب می کردن. رحم نمی کردن به  آشغالهای توی بازار چینیا....
با خودم همش فکر می کردم که الان چقدر اونا خوشحالن که مثلن دارن جنس ارزون می خرن....

ولی جنسا اصلن ارزون نیستن. به نسبت قیمتشون آشغالن، فقط همون نوار بهداشتیشون می ارزه که طرح always زدن و 40تاش و میدن 3800 تومن.

۱۳ نظر:

ansherli گفت...

من 5 سال پیش اومدم قشم
بازار چینی ها نیومدم ولی مرکز خرید های خوشگل رفتم ، من تبریزی ام . اینجا همه چی خیلی گرونه ، من از اونجا همه ی چی رو تقریبا نصف قیمت اون موقع تبریز خریدم . ولی خیلی از لباسهارو هنوزم استفاده میکنم . واقعا همه چیز عالیه اونجا . قدرشو بدون

Ravi گفت...

وای اینجوری گفتی بدجوری دلم خواست، شنهای داغ و دریا دیوانشم با یه شیشه آبجوی تگری .
ای کاش سواحلمون .............

یکـ عدد دختر گفت...

Ansherli: الان تا 5 سال پیش خیلی عوض شده همه چی....


راوی: همین کارا رو میکنید که یه پلاژ درو درست نمی زنن واسمون، اقا جان اومدی اینجا از همین بندر ابجو هنیکن 2500 تومن هم بیشتر نیست بخر با خودت ببر اونجا هر چقدر که دلت میخواد بخور اونم هر جا که دلت خواست ...قشم هم هست تازه، ارزون تر هم هست...بگو حالا ازاد نباشه...نه که حالا گیر میدن مردم نمی خورن...برو حالشو ببر

Ravi گفت...

حالا چرا میزنی منکه کاری نکردم من فقط هر وقت میام بندر این سوا حل رو میبینم دلم کباب میشه آبجو که یه شوخی بود درسته من دوسش دارم ولی من منظورم از کاشکی آخر همین بود که کارایی میشه توی سواحل بندر کرد که دیگه زنها و دخترای بندر مجبور نباشن کنار خیابون بنزین قایقههاشون و بفروشن.
در ضمن ما کوچیکیم آبجی

یکـ عدد دختر گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
میستر شاتن گفت...

قشم، پلاژ، ساحل، موج، دریا، بازار چینیا...

حیف که دیگه نوار بهداشتی مصرف نمیکنم...

یکـ عدد دختر گفت...

راوی: دوست من همه ی اینها ریشه در فرهنگ و سیاست یک کشور داره، نمیخوام بحث رو سیاسی کنم ولی حتما دستی تو کار هست که بندر با تمام درآمدش که میره سمت استانهایی که در آمد ندارن و از پول استانم تو اصفهان میدان میسازن، حتما دستی تو کاره که با همه درآمد و ثروت جزو استانهای محروم کشوریم، حتما دستی تو کاره که یارو از کردستان میاد (که حتی یه ساک نداره لباساشو تو بغچه پیچیده) اینجا میره تو بهترین ادارات کار می کنه که هنوزم فارسی بلد نیست حرف بزنه، حتما دستی تو کاره که یارو تو فسا تو خونش نشسته بهش زنگ می زنن بیا بندر واست کار پیدا شده بعد من بندری که با 5-6 سال سابقه کار بیکار شدم و در به در دنبال کارم. خب حالا من تحصیل کرده، اون بیچاره ای که درس نخونده واسه خرج خونش مجبوره بنزین بفروشه.... بعد بچه های پایتخت میان شوخیه وحشیانه خودشونو بهش میگن شوخی مناطق محروم یا شوخی شهرستانی. بی خیال دلم خیلی پُره.... دارم چرت و پرت میگم.....ولی حتما دستی تو کاره از اون بالا.....

Ravi گفت...

شکی نیست،
ولی من دلم واسه این سواحل خونه
من بندریارو دوست دارم و از اونجا بیخبر نیستم

Ravi گفت...

راستی با اجازه لینکت کردم

میستر شاتن گفت...

چرا؟ چه دلیلی داری؟

اسیه گفت...

قرار بود عکس بذاری کو پس ؟
:دی

یکـ عدد دختر گفت...

آسیه: اینجا نمی زارم، لینکشو میدم ببینی

دانای کل گفت...

قشم رو دوس دارم، من تاحالا سه بار اومدم قشم:) چه بد که بلد نبودم از کجا آبجو بگیرم