۱۸.۵.۸۹

Bengal Tiger

استادمون ماشین داره، بعد کلاس می رسونتمون خونه، منو می رسونه دقیقن دم در خونه، امشب که منو رسوند، سعید همکلاسیم به استاد گفت استاد چرا تبعیض قائل میشین، این خانم رو می رسونید دم خونه و ما رو وسط راه می ندازید پایین، در همون حین استاد واستاد تا من پیاده بشم، که مزدک هم پیاده شد و پشت سر من اومد و گفت خب شام چی دارین؟ یه لبخند گنده زدم و گفتم هیچی.
گفت همین کار را رو میکنی که بی شوهر موندی تا حالا* زشتِ *وحشی....


*زشت: استاد جدیدمون سر کلاس بهم گفت: what's your name مزدک تو سکوت کلاس جای من بلند گفت: زشت....
*وحشی: مزدک بهم میگه مثل ببرهای هندی زیبا هستی و و در عین زیبایی بی رحم و درنده، طعمه رو که انتخاب کردم همون اول نمی خورمش اول هی زجرش می دم باهاش بازی می کنم بعد می درمش....و نکن این کارو با من هم ته هر جمله شه...

* از ترم دوم تا الان که ترم شش هستم، مزدک N^N بار بهم پیشنهاد دوستی داده من رد کردم.

۱۶ نظر:

ansherli گفت...

کار خوبی کردی :دی

چپ دست گفت...

حالا اگر این مزدک خان تا حالا اصلاً بهت پیشنهاد دوستی نداده بود، احتمالاً تو N^N بار تو دلت دعا کرده بودی که کاش بهم پیشنهاد دوستی بده...
فکر می کنم این قضیه در مورد همه آدما صادق باشه.

چپ دست گفت...

درضمن حاضرم شرط ببندم که بالاخره مزدک موفق خواهد شد.

یکـ عدد دختر گفت...

چپ دست: اتفاقن مزدک پسر خیلی خیلی خوبیه، من واقعن ازش خوشم میاد تو کلاس باهاش صمیمی برخورد می کنم که اون این شوخیا رو با من می کنه، و هیچ وقت از دستش ناراحت نشدم ولی...تو محیط کلاس و اموزشگاه نمیشه با کسی دوست شد باور کن از لحاظ احساسی بهش وابسته شدم جوری که روزی که نمیاد کلاس نگرانش میشم و می ترسم از روزی که نخواد تو کلاس با من شوخی کنه و سر به سرم بزاره..... واقعن برام عزیزه، البته تو کلاس تریپ عشقولانه نداریم، تریپمون کل کله سر درس و هر چیز دیگه که همه نمی دونن باور کنن که مزدک منو دوس داره یا که لجیم با هم... خوشیه زندگی تو همیناست دیگه....

360 گفت...

این شماره مزدک رو بده من کارش دارم..!!!

Ravi گفت...

قدر این لحظاتتو بدون دیگه تکرار نمیشن

یکـ عدد دختر گفت...

چپ دست: مزدک 100% موفق میشه فقط اگه که توی کلاس زبان ما نباشه،


360: شماره نامحرم می خوای چکار؟


راوی: چَشِم

جواد گفت...

آدم ياد جنگل مي افته.شكار،طعمه.ولي طعمه بودن حس خوبي نيست اما فك كنم نقش شما خوشايند باشه.من طرفدار طعمه هستم.مزدك يه كاري بكن.

Poria گفت...

ببر زیبای هندی وحشی زشت در کلاس زبان! ترکیب جالبی شده!

تفنگ بازی گفت...

حالا اگه بین من و یه دختری یه سری دیالوگ برقرار میشه منم باید بیام اونارو بگم؟! درسته واقعا به نظرت؟ فیلتر نشم؟

یکـ عدد دختر گفت...

جواد: مزدک با پسرا کاریی نداره و کار هم از دستش بر نمیاد :D


پوریا: اسم هایه که مزدک رو من گذاشته


تفنگ بازی: شمام می تونی بنویسی مثل من ولی نه همشونو....با ذخل و تصرف بنویسشون

میستر شاتن گفت...

بیچاره مزدک....

جواد گفت...

بد گرفتي.منظورم اين بود كه شما از شكاچي بودن لذ ت ميبري چون در موضع قدرت هستي ولي ربطشو با اينكه مزدك با پسرا كاري داره يا نه نفهميدم!!!

یکـ عدد دختر گفت...

جواد: من همینجوری گفتم و منظوری نداشتم. رو حساب اینکه گفته بودی طرفدار طعمه هستی.

ناشناس گفت...

نامردیه !
اینجوری که داری از یارو سوءاستفاده میکنی
نه ؟

یکـ عدد دختر گفت...

ناشناس: چرا سوء استفاده کولی که بهم نمی ده!