۱۵.۵.۸۹

بحث راجع به فیلم های پ*و*ر*ن*و بود من و دوستم که هر کدوم واسه هم اِفه ی اینو گذاشته بودیم که ندیدیم تا حالا و اون بیشتر ادای مودبارو در میورد...(البته مودب هم هست)
من: اگه توجه کنی این فیلم ها بیشتر واسه زنا و شوهراس و اونایی که سخت می تونن رابطه ایجاد کنن، چون تو این فیلم ها فقط آ*ل*ت رو نشون می دن و از قیافه خبری نیست
دوستم: آره، اره....   ( خودش فهمید چه سوتی داده و گفت دیالگمون جالب بود)
من: کر کر کر هر هر هر ...تو که ندیده بودی تا حالا....
اون: ..................




* یادمه دوران دانشگاه بود دوستم بهم گفت چند تا جدیدشو اورده میام ببینم یا نه که من گفتم نه تکراریه می دونم اول و اخرش چی مشه واسم لذتی نداره....خندید و گفت می خوای بگم جمیله بیاد واست وسطش برقصه تکراری نباشه خره همه می دونن اخرش چی میشه....

۱۳ نظر:

سلمان گفت...

با اینکه همه شون تکراری هستن و همه هم میدون اول و آخرش چیه، اما باز هم همه شون ارزش 1 بار دیدن رو دارن :دی

راستی، بین این کلمه های مشکوکت یه * یا / یا # یا هر کاراکتر دیگه ای بذار که فیل*تر نشی

اسیه گفت...

اون تیکه ای گفتم م یخوام نماز بخونم به این دلیل بود که باز خدا با یه نشونه ای بهم نشون داد که هنوز باهامه و اونقدرا هم گناهکار نیستم ...میسی

یکـ عدد دختر گفت...

سلمان: بعضیاشون واقعا حال به هم زن هستن، از بس که کثیف کاری میک نن... چشم رعایت می کنم، حواسم به ف ی ل ت ر نبود...

یکـ عدد دختر گفت...

آسیه: خب خوبه که خدا نشونه بهت داده، برو طرفش و نشونه رو گم نکن....

تفنگ بازی گفت...

من عاشق اون دسته از فیلماشم که در بطنش یک موضوعی داره و اون موضوعه در طول فیلم دنبال میشه

360 گفت...

حالا این فیلم پ*ورنو چی هست؟؟؟
دو نقطه، دی

یکـ عدد دختر گفت...

تفنگ بازی: این فیلمها ارزش یک بار ددنو داره ولی من خیلی وقته قیدشو زدم.



360: عزیزم بزرگ شدی واست توضیح میدم...

میستر شاتن گفت...

این فیلما تنها چیزی که داره اینه که آدم و از واقعیت دور میکنه...

حالا چه واقعیتی؟ بماند

یکـ عدد دختر گفت...

مستر شاتن: خب چه واقعیتی؟ همین پنهان کاریا رو میکنید ادم مجبور میشه بره از چندتا نامحرم سئوالاشو بپرسه... D:

360 گفت...

واقعیتش اینه که همه بلد نیستن مثل تو فیلما حرکت بزنن!!!
من خودم فکر میکردم که شریک جنسیم باید همه کارهای اونا رو بلد باشه و تازه لذت هم ببره!!!
حالا هیکل طرف بماند.
ولی هیچ کدوم از شرکاء جنسی بنده اینکاره نبودن.
واقعیت یعنی این
یعنی اگر بحث ازدواج بود من تا حالا 7،8 باری زنمو طلاق داده بودم..!!!

چپ دست گفت...

یادش بخیر دوران مدرسه که فیلم ها هنوز بصورت ویدئویی بود و دهن آدم سرویس میشد یه فیلم رو با اون اندازه بتونه رد و بدل کنه. بعدش هم از شانس بد موقع دیدن فیلم، یهویی برق می رفت و باید دستگاه ویدئو رو می زدیم زیر بغلمون و می گشتیم دنبال یه مغازه که برق داشته باشه تا قبل از خونه اومدن اهل منزل بتونیم فیلم رو از دستگاه در بیاریم تا آبرومون به فنا نره.
البته من هم مثل خودت و اون دوستت تا حالا از این فیلمها ندیدما! :دی

یکـ عدد دختر گفت...

چپ دست: یکی تو ندیدی، یکی من، یکی هم دوستم

javad گفت...

منم نديدم.