۱۶.۵.۸۹

  • خوردن آب در حالت ايستاده در شب باعث زردی ميشود! � "شرب الماء من قيام بالليل يورث ماء الاصفر" ـ ( منبع: اصول کافی جلد ۶-ص۴۹۸ )        
من یه عمره که ایستاده اب می خورم، مخصوصا شبا که می رم سر یخچال و مثل بز سر می کنم تو پارچ آب و از لیوان استفاده نمی کنم تازه کلی هم آب می ریزه تو یقیه م  خنکم که میشه ، خر کیف میشم.

  • نگاه کردن به آلت تناسلی زن باعث کوری ميشود! � "النظر الی فروج النساء يورث العمی"- (منبع : من لا يحضره الفقيه -جلد ۳ ص۵۵۶ )
تا حالا فکر می کردم کارش مثل هویجه و نور چشم زیاد می کنه، ولی حالا  فکره اینکه اگه یک فاحشه میشدم ممکن بود چشم چند نفر رو کور کنم تن منو می لرزونه




* اینم فایل مطلبایی که واقعن با خوندنشون خندم گرفت.... اُ.صـ.و.لـ.کـ.ا.فـ.یـ


 

۱۲ نظر:

میستر شاتن گفت...

چی بگم؟

میستر شاتن گفت...

از این واقعیت که س ک س اصلا اینجوری عین فیلما نیست...

البته من نمیدونم چجوریه ها....

باز نیای از من بپرسی

میستر شاتن گفت...

آفرین...

360 گفت...

از خزعبلات زیاد داریم
مثلاً بازی کردن شطرنج، حکم بازی با بدن لخط محارم هست.(امام صادق)
این یکی رو من نتونستم هیچ جوره باهاش کنار بیام
بهم ثابت شد که امام ها همچین معصوم هم نبودن. گاهی ..شعر هم میگغتن!
اون آلت تناسلی زن هم همون حکم هویج رو داره.
اگه اینطوری بود، همه باباها الان کور بودن =)) =)) =))
شما هم نگران کم سو شدن چشم آقایون نباش

چپ دست گفت...

نگاه کردن به آلت تناسلی زن باعث کوری ميشود؟؟؟ جل المخلوق! اینو دیگه نشنیده بودیم.
حالا به فرض محال که این قضیه درست باشه. خداییش کدوم بهتره... اینکه آدم ببینه و بعداً کور بشه یا اینکه چشم داشته باشه اما هیچوقت نبینه اون لامصبو که یه وقت کور نشه؟ من یکی که کور شدن رو ترجیح میدم.

سهی گفت...

عجب!!!!!!!!!!!!!
مگه چادری هستی؟

یکـ عدد دختر گفت...

نهـ هـ هـ هـ هـ هـ ...

فقط زمان دانشگاه ولی برای ورود به صداو سیما باید چادر داشته باشیم که من مانتو بلند می پوشم که مجبور نباشم چادر سر کنم، چون 100% میخورم زمین. خانومه هم راهنماییم کرد که مجبور نباشم یه مانتو مشکیه بلند تهوه آور توی تابستون بپوشم

هابیل گفت...

شما به جای تمسخر برو یه ذره تاریخ بخون ببین که این مطالبی که نشستی انتخاب کردی و این کتاب ها تنها جمع آوری هر آنچه بوده است که در اون موقع وجود داشته برای جلوگیری از به فنا رفتن. و به معنی این نیست که این کتاب ها تمام مطالب شون درسته و مو لای درزشون نمیره

یکـ عدد دختر گفت...

هابیل: به فنا نرفتن چی؟
مهم تفکر و عقلمان بود که سالهاست به باد فنا داده اند، نمیخوام بحث به جاهای باریک بکشونم، ولی این عقیده ی منه، میخندم به هر چی که دلم بخواد حالا هر چی باشه، شما می تونی نخندی، درضمن من تاریخ زیاد می خونم و می دونم که جهان سومی بودن ما از کجا شروع شد.....

Ravi گفت...

منم ترجیح میدم ببینم و کور شم

تفنگ بازی گفت...

روایتی در مورد بالا تنه اگر هست در اختیار من قرار بدید چون من دارم میبینم و الان 3200 تاشو دیدم و هنوز 14800 تاش مونده!

Poria گفت...

کوری! زردی!
من تاحالا خوابیده آب نخوردم! همیشه واستاده بودم! و احتمالا اون زمان آب هویجی نبوده واسه همین چشما همش ضعیف می شده!