۲۳.۶.۸۹

پیرو پست های قبلی در مورد فامیلمون

خیلی با خودم دارم کلنجار می رم....سر همین فامیلمون، تو کـَتَـم نمیره که اون اقاهه مرد زن بازی باشه، هر چی فکر می کنم جور در نمیاد، صبحا تا عصر سرکاره، اگه دانشگاهی باشه که می ره دانشگاه اونم همراه با زنش، اگه نه که، همش خونه هست، ساکت و سربه زیر، بیرون رفتنش هم همیشه با زن و بچه ش هست، یعنی بعد این همه سال زندگی من ندیدم تنها بره بیرون، هر چی جمع کرده و ساخته ، همش به اسمه زنش کرده، یک اپارتمان و یک خونه 3 طبقه، گیریم زن باز، خب کی؟ و کجا؟....
به مامان گفتم مامان نمی تونم باور کنم، گفت کی گفته این حرفو: گفتم حراست محل کارش، مامان گفت که این آقا خزانه داره بانکه ممکنه حراست خواسته کاری کنه این همکاری نکرده واسش صفحه ساخته که مجبورش کنه راه بیاد، گفتم شاید، چون مرده درستکاریه....
نمی دونم، شاید مهم هم نباشه، ولی باور کنید این اولین موردیه که به هیچ عنوان نمی تونم باورش کنم،

۱ نظر:

اسیه گفت...

گهواره بچه واسه کی؟
ای رئیس فلان ..بهمان ...
چی می خواستی بگی بیا زود بگو ...:دی