۲۴.۶.۸۹

نامه های خطرناک

از من می شنوید حتی اگه رئیستونم ازتون خواست واسه انجام کاری از کامپیوتر شخصیش استفاده کنید، هرگز این کار رو نکنید، به هیچ عنوان، وگرنه مث من امروز، سرکار فشارتون می افته پایین و عرق سرد می شینه رو پیشونیتون، حالا میگم چراشو...
داشتم با لپ تاپش ور می رفتم و اشکالاتشو برطرف می کردم، و اخر کار خواستم چند برگه اداری رو پرینت بگیرم، انتخاب کردم و کنترل+ پی رو زدم، نامه اداریم 4 برگ بیشتر نبود و دیدم پرینتر داره بالای ده برگ رو واسم استفراغ میکنه، شک کردم، پرینت رو کنسل کردم، برگه ها رو در اوردم و چک کردم، تا چشمم خورد به متنشون، دستم شروع کرد یهویی به لرزیدن، عرق کردم، دهنم خشک شد، اون لحظه نمی دونستم چه رفتاری بکنم، دقیقن به جز رئیسم دوتا از همکارای مَردم اونجا بودن، نشسته بودن روبروم و داشتیم باهم در مورد یک پلان خونه بحث می کردیم، تنها چیزی که به ذهنم رسید برگه ها رو برداشتم و خیلی عادی زدم زیر پرونده های روی میزم، و نامه رو کپی کردم تو فلشم و از تو کامپیوتر خودم پرینت کردم.
حالا از این به بعد از رئیسم می ترسم، آخه اون صفحه ها همشون داستان های ثکصی بودن، از اونا که توش همه ی زنا خوش هیکلن و همه چیشون رو فرمه....از همونا که تو دوران بلوغم  سرشون کنجکاو بودم و میخوندم، و همیشه سئوالم این بود که چرا مردا اینقدر آرزوی زنای خوش هیکل رو تو ذهنشون دارن  با اینکه می دونن تقریبا غیره ممکنه که گیرشون بیاد......
به هر حال با اینکه رئیسم نفهمید ولی نمی تونم تو صورتش نگاه کنم...

۵ نظر:

چپ دست گفت...

شاید رئیست هم توی دوران بلوغش به سر می بره و فقط واسه کنجکاوی می خونه!! :دی

پوريا گفت...

اونارو قبلا پرينت زده بودي و تو ليست پرينت بوده و وقتي پرينترو وصل كردي شروع كرده به پرينت! يكم صبر ميكردي نامه خودتم آخرش پرينت مي شد.
بعدشم ميگن آرزو بر بجوانان عيب نيست، و آخرشم اينكه چي باعث ميشه فكر كني گير آوردن اونها غير ممكنه؟

یکـ عدد دختر گفت...

پوریا:
خداییش زنای خوش فرم خیلی کمن نسبت به بقیه..
یا پاهاشون کوتاهه و کمرشون بلند یا پاهاشون بلنده و کمرشون کوتاه، یا پا پرانتزی و یا برعکس.... و کلی مشکل دیگه.... من خیلی دقت می کنم رو هیکل زنا و مردا، و درصد خیلی کمی دیدم که کسی که واقعنی و بدون ورزش و لان و بهمان زیبا باشه...البته اونایی که با ورزشم هیکلشونو درست می کنن ادمای هنرمندی هستن...

دانای کل گفت...

شاید کار رییس نبوده پرینت یکی دیگه همزمان شده با پرینت گرفتن تو
:)))
بعدشم جدی این داستانا فقط مال دوران بلوغه؟

یکـ عدد دختر گفت...

نه..پرینتر مخصوص میز منه و تازه وقتی وسلش کردم به لپ تاپ رئیسم از این پرینتای وحشتناک اومد... و اینکه من فقط تو دوران بلوغم میخوندمشون و الان دیگه جذابیتی واسم نداره دقیقن مث فیلمهای پور....نو
و هستن خیلی ها که هنوز با خوندنشون کیفور میشن ..واسه من تو سن بلوغم بود....