۳۱.۶.۸۹

یه معلمه چاق شکم گنده ی اکبیری

وقتی بزرگ شدیم وبه مدرسه رفتیم/معلم هایی بودند که هر طور می توانستند/بچه ها را آزار می دادند/با طعنه زدن/و افشا کردن هر نقطه ضعفی که آنها با وسواس پنهان کرده بودند/اما در شهر همه خوب می دانستند/وقتی معلم ها شب به خانه بر می گردند/زنان چاق و روانی شان/آنها را میان انگشتشان فشار می دهند/تا جانشان در آید...
پینک فلوید- آلبوم دیوار- به مناسبت فردا اول مهر
 
* اینو نوشتم به مناسبت فردا و اینکه همه بدونن منتفرم من از مهر، مدرسه و چیزی که منو یاد درس خوندن بندازه

 

 

۱۱ نظر:

دانای کل گفت...

تازگی ها پست هایی میزاری که منو روانی میکنه، لایک خیلی زیاد این پست، لایک پینک فلوید (که البته ما از عنفوان کودکی ارادت خاصی بهشان داشتیم)

یکـ عدد دختر گفت...

دانا کل: من کلن خودم روانیم..فقط خودمو کنترل می کنم. کم کم ممکنه پست های عجیب تر هم ببینین از من

اسیه گفت...

شاعر می گه ...نه من می گم ریدم به هر چی مهره ..هوم
(عذر خواهی واسه اش )

تفنگ بازی گفت...

باریکلا!
خیلی پست خوبی بود! کلی حال کردم

یازده دقیقه گفت...

واای من یادمه همه معلمامون نا مرتب و شلخته بودن و همه ش بچه ها رو اذیت می کردن. یه بار یکیشون با من یه ههفته ای قهر بود مثلن عوضی بخاطر اینکه منو مبصر یه کلاس پایینتر کرده بودن و معلم اون کلاس دیر اومده بود من واستاده بودم بچه های اون کلاسو ساکت کنم تا معلم خرشون بیاد بعد وقتی اومدم تو کلاس خودم هرچی دلیل دیر اومدنمو به معلمم گفتم قبول نکرد و یه هفته منو ندیدید مثلن. هی اون موقع چه غصه ای خوردم. یکیم نبود بگه بابا به تخمت که قهره...پووووف

ansherli گفت...

عشق یا نفرت ...
مهر اومد ...
پاییز مبارک ...

O2 گفت...

منم زیاد خوشم نمیاد اما دوست دارم یه بار برم بشینم سر کلاس اول دبستانی ها

محمد (بغض بارون) گفت...

می دونی همه جا آدم دیوانه و روان پریش هست اما من سعی می کنم کسی نتونه روم تاثیری بذاره که جایی مثل مدرسه برام مفهوم ناخوشایندی داشته باشه مثل اینکه میری توی ترافیک 3لاین ماشین وایساده، یک نفر از لاین اون طرف که مال ماشینای روبرویه فکر می کنه زرنگه گاز میده میاد خودشو جا کنه، یعنی حالا بین 100 تا ماشین 1 دیوانه ی روانی پیدا شده. آیا ارزششو داره آدم به خاطر دیوونگی طرف اعصاب خودشو به هم بریزه یا باید قبول کنه 1% توی 100 نفر آمار کمیه و میشه پذیرفت ...

تو با این روحیت بعید می دونم ترور شخصیت هم بشی خم به ابروت بیاری D:

یکـ عدد دختر گفت...

محمد: محمد درست می گی ارزش اعصاب خوردی نداره ..... و اینکه قبلن چرا راحت مشد منو ترور شخصیت کرد ولی دانشگاه چیزی ازم ساخت که به قول معروف هم دنده م پهن شد هم پوستم کلفت....حالا بمیرنم من از رو نمی رم

Ravi گفت...

عالي بود منم از اول مهر متنفر،مخصوصا وقتي توي جاده برگشت از سفر باشي آخر شهريور

ناشناس گفت...

متنفرم از ته دل من از اول مهر*
واقعا غم ام مي گيره صبحها بچه ها رو تو راه مدرسه مي بينم
*زد بازي تو اهنگ تابستون اين و گفته